27 Eylül 2012 Perşembe

BÜNYEM TERKEDİLMEYE ALIŞIK


        Evet evet böyle söyleyince ne kadar boktan biri olduğumu görüp bana acıyabilirsiniz. Ama durum bu. Köpek gibi sevdiğim adam beni milyonlarca kez terketti. Yani zıt karakterler olmamız bu durumun ortaya çıkmasında büyük bir etkendi tabi ama ben onu tüm ayılıklarıyla kabul ettiğime göre onunda beni tüm öküzlüklerime rağmen kabul etmesi gerekmez miydi? Hayvanat bahçesi tadında bir ilişkimiz vardı. Bi ağbim olmasına rağmen yaş farkından dolayı hep ayrı şehirlerde büyüdük. Yani evdeki saltanatım tek çocuk olarak devam ediyor. Böyle bir egemenlik kurmuş birisi olarak hayat gerçekten çok zor. Bi kere herkes senin şımarık olduğunu düşünüyor. Nasıl beceriyosam evde herkesin istediklerimi yaptıkları nerdeyse götümü yaladıkları konusunda bir imaj çiziyorum. Ama öyle değil tabiki. Sürekli gözlerini pörtletip pörtletip üzerime diken bir annem var arkadaşlar. Bu ne kadar sıkıntı verici bişey tahmin edemezsiniz. Arkadaşlarım hakkında bilmediğim dedikoduları gidip annemden öğreniyorum. Ne kadar dehşet verici olduğunu tartışabiliriz. Neyse hayatımda ilk defa adam gibi bi ilişkim olacak dedim. Hele hayatımda ilk defa aşık olmak gibi bir hata yaptım ki aman sormayın ne büyük rezillikler çektim. Çocukla tanıştık iyi hoş. Çocuğun etrafında milyon tan kız var. Ben o iri memeli kızların güzelliği altında zaten eziliyorum. İyice komplekse girdim falan. Gizli numaradan kızlar arıyor onunla görürsem senin bacaklarını kırarım. Seni hamile bırakıp bi kenara atacak falan. Ben iyice tırsmıştım ki gaza geldim. Çocuğa karşı bişey hissettiğim falan yok tabi. Daha yeni birlikte oluyoruz ama ilk haftada ayrıldık. Çocuk ilk haftada beni terketti. Akşam boş mesaj attım diye terkedildim canlarım benim. Var mı böyle birşey duyan gören? Neyse sevmiyorum nasılsa deyip hayatıma devam ediyorum. Kızlara anlatıp gülüyorum falan. E bu aradan bi kaç gün geçti geldi falan hadi tekrar başlayalım. Hop başladık. Sonra ilk görüşmemizde telefonuma bakmak istedi. E bende özgür ruhlu bi kızım ya hemen iğnelerimi çıkardım. Hop dur bakalım sen kimsin dedim. Adama sen kimsin dedim diye sokağın ortasında terketti beni. Yine beni bozmaz dedim evin yolunu tuttum daha eve girmeden aradı biz hop tekrar başladık. Aman daha nelerr neler. Biz ilişkinin bokunu daha ilk haftadan çıkardık. Derken o serseri kılıklı hayatında ilk defa aşık oldu. E bende hayatımda ilk defa deli divaneyim. Her gören bunlar hala birlikte mi falan diyolar. Biz aşığız ama hala tekme tokat kavgalarımız var. Ayrılıp ayrılıp barışıyoruz. Bu başka birilerini buluyo olmayınca bana geliyo bende kabul ediyorum falan. Bu kadar gurursuz bi insanım işte anlayın gerisini. 2 Sene oldu derken biz artık tatile çıkmaya başlıyoruz. Güzel dakikalar geçiriyoruz tabi efendim. Sonra tatilden geliyoruz hoop yine terkediliyorum. Benim dedektif kılıklı annem bunu öğreniyor tüm sülalesini arayıp çemkiriyor. Ben ezim ezim eziliyorum derken çocuk ağzıma sıçıp beni kesin olarak terkediyor. Öyle işte. 2 yıl boyunca adamla yemediğimiz bok kalmıyor ve ben terkediliyorum. Hayır çok koymuyor aslında terketmesi. Ama bu sefer dönmeyecek olması yeni aşklara yelken açması benim ağzıma sıçtı koydu o derece. Şimdi bunalım hallerindende bahsederim ama onuda başka bir yazıya bırakayım. Hayır adam her gece rüyalarıma girip ordada bi posta ebemi sikiyo. Ruh halim bukelamun tadında. Adamı düşündükçe gözlerini oyup eline vermek erkekliğini kesip ağzına tıkmak istiyorum. Ama akşamları köpek gibi özleyip uzun hava eşliğinde ağıt yakıyorum. Dururmum çok vahim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder