26 Eylül 2012 Çarşamba

ARTIK BENDE BİR BLOGGERIM

    Selaam.. Artık benimde bir blogum var. Allahım nasıl mutluyum. Burada çok güzel paylaşımlar yapıp bir sevgi yumağı oluşturacağıma söz veriyorum. Bik bik bik... Yemin ediyorum bu tarz bir yazı yazmayı planlamıştım ama olmayınca olmuyor abi napalım. Öyle herkes takip etsin kim bu gizemli kız desinler kafasında da değilim. Evde özel hayat denen olayım yok bir kere. Annemde 6. his denilen şeyden kaç tane var bilmiyorum ama günlük tutmaya başlar başlamaz o günlükler ortaya çıkıyor hoop kirli çamaşırlar ortaya dökülüyor. Bu kaç senedir böyle arkadaş. Benim fındık büyüklüğündeki beynimde kaç senedir bizim nazi kampı kılıklı evimizde günlük yazmamam gerektiğini öğrenemedi. Evdekilere sıktığım yalanlar kimle yiyiştiğim ortada bu ne biçim özel hayat arkadaş ben anlamadım ki. Sonra bigün dank etti dedim bende açıyım bu naneden ortalığın ağzına sıçıp geliyim. Her işi tam yapıyorum çünkü bi bu eksikti. Zaten ben bu ortamada el atmasam olmazdı. Bana yakışmaz bi kere. Neyse böyle geldim işte. Teknoloji özürlü biri olarak herhangi bir hata yapabilirim. Lütfen ne kadar gerizekalı olduğumu görmemezlikten gelin efendim. Ağzımın ne kadar bozuk olduğunuda kafanıza takmayınız çünkü yazının  başında ne kadar yapmacık olduğumu gördünüz. Benide böyle kabul edin nolcak. Hayır daha sonraki yazılarımda zaten belamı heryerden bulmuş biri olduğumu anlayacaksınız. Çok fazla hor görmeyin. Hayır bari burda ciddi olayım bir genç kızın gizli defteri tadında yazılar yazayım isterdim ancak hamurumda hanımefendilik yok ben napıyım. Nerde bi bokluk var ben ordayım. Burnum boktan kurtulmuyor. Yok yani zorluyorum kendimi olmuyor. Neyse zamanla tanışır kaynaşırız canlarım benimm. Mucu mucu muuuu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder